Μια σειρά αλλαγών όσο αφορά τις συνήθεις των καταναλωτών, της τεχνολογίας και των μέσων προβολής έχουν επηρεάσει την διαδικασία της πώλησης. Οι εταιρείες καλούνται να επαναπροσδιορίσουν τις τακτικές προώθησης που χρησιμοποιούν και να τις εντάξουν σε ένα ολοκληρωμένο πλάνο δράσης το οποίο θα απορρέει από μια προσεκτικά δομημένη στρατηγική.
Το μάθημα προσφέρεται και σε μορφή E-Learning. Για αυτή την μορφή εκπαίδευσης θα σταλούν κωδικοί πρόσβασης στα βιντεοσεμινάρια και οδηγίες χρήσης. Δείτε ένα δείγμα του εκπαιδευτικού σεμιναρίου εδώ.
Θα σταλεί επίσης το βιβλίο «Marketing Breakfast: Κατανόησε & Εφάρμοσε» σε μορφή E-book.
Σημ: Στην μορφή E-Learning δεν διδάσκεται όλη η ύλη του εκπαιδευτικού σεμιναρίου.